onsdag 31 augusti 2011

Lyckad tjej.

Hej världen ! ..

Äntligen är onsdagen över igen! haha. Jag borde inte säga så, för jag har verkligen två enormt roliga lektioner på onsdagar, men om man verkligen vill minnas allt man hör en hel dag så blir man verkligen helt utmattad. haha.

Jag har iallafall fått tillbaka mitt första arbete ! Fick en massa kommentarer på hur jag ska bli bättre och det kändes verkligen hur bra som helst. Dessutom kändes det verkligen som att läraren vill att vi ska göra det bättre. Vi är här för att utvecklas, inte för att visa vad vi redan kan. Jag fick dessutom högsta betyg på den muntliga redovisningen ! Så sjukt bra kändes det !

Förutom det så har jag käkat asiatiskt idag med Meja! Hennes föräldrar är från Kina och hon älskar bra mat, så hon lärde mig massor om asiatisk mat ! Jag visste inte ens vad det var för skillnad på koreansk, chinesisk och japansk mat innan , men nu har jag koll på det med. Dessutom var hon imponerad över hur bra jag var på att äta med pinnar, (Fast jag inte alls tyckte det gick överdrivet bra ! haha)

På tal om China så åkte Daniel därifrån för nån timme sen, jag bara längtar tills imorn när jag ska ta mig till flygplatsen för att möta honom ! Iiihh..

Ha en bra kväll alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar