torsdag 25 augusti 2011

Heeej (:

Igår var.... Ja, det var en onsdag. Onsdagar är alltid mina jobbigaste dagar. Det blev en hel dag med skola och sedan hem och sova, idag har varit en hel del plugg och sen skola. Min lärare försökte förklara fysiska moment och sa att dom är som gud, dom finns överallt ! Så jag och Joe bestämde oss helt enkelt för att inte tro på moment. haha.

Jag är i sorg, min externa hårddisk har kraschat och går inte att rädda. Dumt nog låg alla bilder jag någonsin tagit på den. Så om du nånsin gjort något roligt med mig, kan du ge mig bilderna då ? snällasnälla ?


Jag ska ner till stan och träffa Josefin en sväng innan det blir sängen för mig, imorgon är det bara en lektion och sedan är det helg igen. Och om en vecka kommer Daniel hit ! Whoho.. Ha en asbra kväll allihopa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar