tisdag 9 augusti 2011

Lektioner !

Tjoo ! Idag har jag verkligen haft två riktiga lektioner !!!

Första hade jag i fiskskålen, som dom kallar salen. Det är som en glasomringad aula. Ämnet visade sig, till min stora glädje, vara en avancerad version av kraft-fysik ! Det kändes verkligen som ett bra ämne att börja med. Så det kommer verkligen bli roligt. Boken är dock lite skrämmande, med nästan 800 sidor texttexttexttexttexttext och en maaaassa formler....

För att starta andra ämnet fick jag bege mig till Prahran, där min andra skola ligger. Nästa ämne heter Product comunication och handlar till hälften om att lära sig göra ritningar av detaljer ! Här känner jag verkligen att jag har försprång för att jag har jobbat på Heurlins i ett år ! :):) Vad andra hälften handlar om hoppas jag få veta på fredag.

Imorgon handlar allt om Product design studio 1, hoppashoppas att det känns lika bra som det gjort hittills efter imorgon !


Förresten lever jag på pannkakspizza nu, gjorde en enorm laddning igår så nu vet jag vad jag kommer leva på resten av veckan typ, haha... Tur att den blev god iallafall !



1 kommentar:

  1. Till din stora glädje alltså! haha, knaaasfia jag tycker om dig!! <3

    SvaraRadera