onsdag 10 augusti 2011

skolaskolaskolaskola !

Gokväll.. Detta är den allra tröttaste versionen av mig som skriver. Jag är verkligen helt slut ! Precis imorse hade någon hoppat av en lektion för eftermiddagen som det är meningen att jag ska ha fredag kväll, mellan 15,30-18,30. Och den tiden är ju världens suraste att gå i skolan på. Jag menar, jag pluggar gärna söndagar, och även en del av lördagarna när jag måste, men att gå i skolan sent fredagkväll känns helt fel. Jag vill att fredagkvällen ska va slutet på veckan då man bara koncentrerar sig på att ha roligt.

Iallafall så hade någon hoppat av samma lekton för onsdagen så att jag kunde byta ! Jag blev så himla glad ! Från och med nu har jag tre aslånga lektioner på onsdagar och måste va hundra procent fokuserad mellan 08,30-18,30 men det gör inget för jag får fredag eftermiddag. Jag är glad.

Däremot var jag inte riktigt redo för att köra en sån enorm dag så maten och allt blev helt katastrof och dom som känner mig vet hur viktig mat är för mig. Så nu är jag död. Stendöd.

Jag har bestämt att imorgon börjar jag plugga ordentligt.. Nu har jag kännt på alla ämnen så nu kan det bli lättare att planera lite. Jag berättar lite roligare saker imorgon helt enkelt. Tills dess får ni i sverige ha en kalasbra dag. Och vi i australien får sova så gott (wihoooo)

Puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar