lördag 13 augusti 2011

Lördag

Gomorron :)

Nu är första veckan över ! Så skönt att ha hela helgen att fixa inför nästa !
Jag har träffat två till svenska flickor nu, Meja och Viktoria. Dessutom har jag upptäckt att vi har en lärare som verkar hur jäkla bra som helst ! (Ingen har verkat dålig)... Igår orkade jag inte göra någonting alls ! Somnade vid tio efter att ha pluggat lite !

Mitt element är helt crazy ! Det börjar låta som ett brandlarm emellanåt ! Och det känns som att det inte är det bästa, så jag har pratat med min realestate och hoppas dom fixar det. Jag vågar inte riktigt ha på det ! Ingen eld i mitt hus !

Förutom det har jag inte så mycket att skriva om ! Men nu är det helg, så det ändras snart !! Ska på stan och fika med en tjej som heter Josefin osen ska jag kanske ut ikväll med Meja och Viktoria, så vi får väl se vad som händer :)

Jag vet att det är corny, men jag ville bara säga att nu är det 19 dagar kvar tills Daniel kommer hit, Wiiihhh.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar