tisdag 16 augusti 2011

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat (:

Tjoooo ! Jag har spenderat eftermiddagen med att laga mat och jobba lite. Sen har jag bara suttit här och ugglat lite, åt massor och blev jättetrött ! När man bor själv kan man liksom göra en maträtt man tycker är god och leva på den en vecka typ. Så idag blev det kyckling ! MUMS !. Förra veckans var pannkakspizza, haha..
Det känns som att jag håller på att bli sjuk ! Och varesig jag blir det eller inte så känns det skitbra att inte behöva lägga energin på mat (:

Imorse blev förresten min toalett fixad ! Jag måste bara säga att rörmockaren var skitsnygg ! Inte helt fel (:





Imorgon är den längsta dagen på hela veckan. 08,30-18,30. Jag kommer vara död imornkväll !
Sov gott allihopa !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar