onsdag 3 augusti 2011

Onsdag

Hey !

Igår körde vi The Melbourne Race ! Det gick ut på att vi skulle hitta olika platser i stan och ta kort på att vi faktiskt varit där. (Hoppas bilderna kommer på fb snart, haha) Vi vandrade fram och tillbaka över hela Melbourne i ett par timmar innan tiden var ute och alla samlades på ett ställe för att se vem som fått mest poäng. Även om grupperna var jättestora och inte hälften var engagerade så var det ett bra sätt att träffa lite nya roliga människor. Jag upptäckte till och med att det faktiskt finns några enstaka svenska människor på min skola !

Idag har jag mest pysslat med lägenheten oså. Lagade supergod mat och nu har mamma skickat över en del recept, så nu har jag nått att underhålla mig med ! Man måste ju faktiskt ändå äta !

Imorgon är en stor dag, det verkar som att jag ska få träffa min klass första gången ! Vi får väl se hur det går :) Dröm sött allihopa !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar