fredag 5 augusti 2011

Fredag :)

Hello !

Igår hade vi vad jag skulle vilja kalla en ordentlig orientation-dag. Vi började dagen med att rektorn och lite andra människor hälsade oss välkomna och sedan blev vi uppdelade efter vilken faculty vi tillhör. Av någon anledning var inte min lärare med , så jag hoppas verkligen dom är med när lektionerna drar igång på måndag. Kalla mig galen, men jag längtar verkligen tills första lektionen ! Vi blev runtvisade överallt och jag upptäckte att bara biblioteket på mitt campus är fyra våningar stort !

Efter en hel dag av information och rundvandringar och tips och varningar så träffades alla på hotel hawthorn och drack öl. Väldigt mysigt var det ! För oss fortsatte det med malajsisk mat på stan och massa snack innan vi åkte hem. Ikväll ska jag också träffa några om dem från igår men även lite australienare ! (Yes, dom jag hänger med är från precis alla möjliga länder utan australien !)Det ska bli riktigt roligt om allt går som planerat :)

Detta var från igår;

Tänkte även lägga upp lite bilder på skolan . Jag har snott dem från en kille som heter Alejandro ! haha.. menmen .







Kollar ni mitt förra inlägg så har jag lagt till lite bilder även där ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar