lördag 27 augusti 2011

snigellördag.

Hejhej.

Ännu en lugn dag ! Jag har pratat med Paulina halva dagen, så sjukt skönt för jag har inte pratat med henne på en evighet känns det som ! . Förutom det har jag jobbat en del, och grejat med lite olika projekt och skypat med mamma, tobbe, jan, mormor och morfar. så himla mysigt är det att dom skypar mig från småland allihop. Jag saknar verkligen allihopa jättemycket.

Och när jag väl tröttnade på att sitta här så gav jag mig ut och sprang... Det var min dag det.

Förresten så berättade jag igår att jag gjort liter vettiga saker igår, men jag sa aldrig vad... Jag fixade mitt tax file number, fick reda på vems alla breven är som kommer hit och som inte är mina, var hos polisen och fick en blankett på id-kort. Det är så dumt att springa omkring med passet, om det skulle försvinna så måste man ta sig hela vägen till Canberra för att få ett nytt och dessutom är mitt visum kopplat direkt till mitt pass och ah, jag behöver ett idkort . sen hämtade jag ju mitt bankkort med.. Så det kändes ganska bra !

Jag hittade iallafall en väldigt söt skylt när jag var ute och sprang, så jag tänkte lägga den här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar