söndag 4 september 2011

IMAX

Heej ! ..

Kvällen har jag tillbringat på IMAX, en jättestor biograf som har världens tredje största bioduk . Nu förstår jag verkligen varför folk gillar 3D, för på en sån skärm så blir det nästan tillräckligt verkligt för att man måste ducka när dom slåss och för att det ska kittlas i magen när dom flyger !

Filmen vi såg var sista delen av Harry Potter, och jag bara önskade att jag kunde sett första pirates of the caribbean där. Gosh !

Såklart så höll jag inte koll på när bion började så vi åkte in till stan en hel timme för tidigt och hamnade på Melbourne Central. Längst upp ligger en bar med balkong där vi satt och tog ett glas (Eller ja, Daniel fick en hel bägare med öl, haha..)

Förutom det så har dagen gått åt av att plugga och jobba och ja, göra inte så mycket.

Nu ska jag iallafall sova så jag är pigg imorn för då är det skola igen ! Ha det bra alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar