lördag 3 september 2011

Våren i St Kilda :)

Hej !

Igår åkte jag till skolan och fixade med mina modeller i verkstaden innan Daniel mötte upp mig där för en promenad på Chapel street. Tyckte det var lite duktigt av honom att hitta dit utan varken karta eller internet på telefonen, haha.. Det var verkligen hur fint väder som helst igår och som tur var så höll det i sig idag med !

Eftersom Daniel fortfarande har jetlag så däckade han väldigt tidigt igår innan jag frågade om vi inte skulle kolla på en film istället ! haha. Jag saknar verkligen svenska filmer !

Idag har vi spenderat dagen nere vid St Kilda beach. Vi hoppade av och vandrade en lite bit längs stranden innan vi hittade ett mysigt ställe som hade god öl i solen. Jag älskar verkligen våren! Efter det tog vi tramen in till stan och gick omkring lite där också.. Nu har jag bra mycket mer att göra än jag önskar, så det är bara att bita i det sura äpplet och försöka ta mig igenom grej efter grej, men först blir det käk ! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar