torsdag 6 oktober 2011

:)

Hejhej !

Fick precis reda på att innan vi har våran final exam så kommer vi vara lediga i två veckor, perfekt för att plugga på allt som man måste kunna tills dess ! Sjukt skönt med lite tid där. Dessutom är det typ en månad kvar av lektionerna, hur sjukt är inte det ? Jag vet verkligen inte vart tiden tar vägen, det går så sjukt fort. Jag anade inte att livet kunde accelerera, när man var liten var en timme en lång tid och en månad var en hel evighet. Hokus pokus så kommer jag vakna en dag och vara 45 och undra hur i hela friden barnen kunnat bli så stora att dom redan flyttat hemifrån ! Och jag som har så mycket jag vill göra innan dess !

Nästa vecka har jag två stora saker, fysikprov och stor solidworkinlämning. Det kommer bli min prio i helgen.. Därför har jag jobbat klart och rapporterat in pricklistor idag... Jag har dessutom låtit Daniel ta hand om helgens planer... Vi får väl se vad han hittar på ! (Bäst för dig att det blir nått kul, haha)

Jag känner mig glad idag. Allt känns ganska bra ändå (: Dessutom är det nystädat här.

Ha en bra dag alla (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar