tisdag 4 oktober 2011

Lalala .,


Good morning upper east siders !

Jag är helt beroende av gossip girl... Tur för mig att jag bara har en halv säsong kvar ! haha... Idag har jag börjat på stora solidworkprojektet, grundmålat mina modeller, gjort tre refinement sketches på super mario, varit på föreläsning, fixat loggan till workshoppen, kollat några avsnitt gossip girl, Skypat med älgaryd, jobbat lite och ah. Va mycket man hinner med på en dag egentligen ! Helt galet ! Nu är jag iallafall klar med Super Mario och har gett mig själv tillstånd att få sova ! Imorgon är, liksom alla onsdagar en lång dag ! Wish me luck !

Förresten så har klockan ställt om sig, utan att vi märkt nånting , men helt plötsligt så skiljer det en timme mer ! haha...

Sov gott alla ! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar