lördag 5 november 2011

Domino



Gomorron ! Igår var jag och Emma ute och såg filmen från trailern ovan, I don't know how she does it. Fick mig att inse lite att det kan inte va lätt att va småbarnsmamma OCH försöka satsa på karriären ! Shit. Och jag kanske med hamnar där om tio år !

Sjukaste bion var vi på ändå. Dom hade sjukt sköna fåtöljer och så kunde man käka där inne ! Det fick bli pizza och popcorn ! mums (:

Innan dess så gick vi till valleygirl i Mel central, ett ställe som har BILLIGA kläder. På riktigt, här kostar normalt sett en lång solklänning typ 700 spänn. Lite tråkigt att lägga så mycket pengar för nått som hade kostat 249 på h&m... Iallafall så hittade jag två långklänningar ! 140 & 300 spänn, alltså totalt mindre än en normalt sätt här. Den ena var lite för stor så jag har sytt in den , nu sitter den perfekt :) Glad tjej.

Idag är planerna att termometern ska stiga till 30 grader och det blir antingen stranden och/eller stan. :)

Puss

(Titeln är en låt som gör mig sjukt glad just nu, lyssna på den här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar