fredag 4 november 2011

Bästavänner.

Hejhej !

Idag har jag haft sista lektionen för denhär terminen . Två prov och två inlämningar kvar ! Det känns inte för fem öre som det gjorde när man fick sommarlov när man var liten. Iallafall var lektionen sjukt rolig och ingen i klassen kunde sluta skratta. Våran lärare är helt sjukt rolig och det är asbra att jag kommer ha henne nästa termin också !

Jag ska snart iväg till stan och hänga lite med Emma . Det blir nog bio och käk (Vilket är bra för jag har cravings för popcorn just nu !) haha..

Jag sa ju att jag blev sjukt inspirerad utav att snacka med en kompis häromdagen, vilket numera resulterat i att jag både har en header (!) OCH just ritade denhär. Jag hoppas verkligen det håller i sig, för i sommar ska jag förbättra mitt ritande har jag bestämt. Det behöver jag !

Paulina och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar