torsdag 3 november 2011

Tjena .

Gårdagen var en jättebra dag, allt bara kändes bra. Efter att vi redovisat Automatan så hade jag ett par timmar att slå ihjäl. Jag satt och snackade konst med en klasskompis aslänge och det inspirerade verkligen mig ! Det är skönt när man känner så ! Daniel ska snart få börja jobba på riktigt, asroligt för honom. Och för mig (: haha.. Det gör mig glad. Det var väl två av tre bra saker som hände igår :)

Imorse däremot.... Jag vaknade halv fyra av att jag hade sjukt ont i magen. Jag vet inte vad jag åt igår, men nånting var det som inte var bra iallafall... Så idag har jag suttit hemma och ugglat, jobbat, städat, skissat, fixat lite med skolan osådära. Jag hoppas verkligen jag är helt kry imorn !

Bilden är från när vi var i parken en sväng innan . Det kom en liten nyfiken and som inte alls var rätt för oss... haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar