fredag 25 november 2011

Julhandel !

Hejhej !


Idag har jag varit i South Yarra ! Uppdrag julklappar ! . Målet med dagen var att lyckas handla minst tre julklappar ! Och nu är näääääääääääääääääääästan alla färdigt ! Hur bra är inte det ? Jag måste erkänna att det kändes riktigt riktigt skumt att handla julklappar i 23 grader och sol ! Ingen julkänsla över huvud taget ! Och vissa affärer har börjat julskylta. Då känns det ännu mer konstigt. Tomtar med tjocka röda kläder och snö när det i verkligheten är precis tvärt om.. En del julklappar blir dock från internet, som vanligt. Den som uppfann nätshopping var en riktigt klok person !

Just nu står vädret på regn hela helgen, men om det ändras i alla fall lite så ska det bli roadtrip till Great ocean road ! Åååh va mysigt det ska bli isåfall :) Nu tänker jag hoppa i säng ! HUH vad trött jag blev !




Alla nissarna rörde på sig och det blinkade och snurrade och spelades julmusik.


Jag kollar på street art i nästan varenda gränd jag kommer till. Skadad är jag.





Dagens första julklapp köpt.



Om bilen slår sig så får man plåstra om den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar