lördag 26 november 2011

F is for friday.

Hejhej ! :)

Klockan är halv ett och jag kom precis hem från bion, en vanlig bio denna gången ! .. Vi såg en film som heter The Ides in March som handlade om män och politik.. (Mina favoritämnen när det gäller filmer, not.) Jag satt och gäspade mig igenom hela filmen och åt så mycket popcorn att jag nästan rullade hem men Daniel verkade iallafall gilla den. Budskapet var att alla ljuger inom politiken, (no shit sherlock ! ) och att inte ens dom "bästa" männen är nobla. Jaja, nästa gång får det bli en bättre film !

Förutom det har jag jobbat typ hela dagen. Jobbat och lyssnat på julmusik ! Ska man komma i stämning så får man jobba hårt när man inte ens behöver tröja för att åka till stan en sen kväll...

Vädret visar fortfarande regn och åska inför helgen, så våran road trip ligger lite på is. Jag vill göra nått kul imorn ! Jag börjar bli rastlös.

Hoppas ni haft en bra vecka och kommer få en ännu bättre helg.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar