måndag 28 november 2011

Toorak village

Hejhej !

Gårdagen spenderade jag i stan tillsammans med mina fina vän Emma :) Vi satt och snackade i timmar ute bara för att vädret var så mysigt. Solen tittade äntligen fram igen . Som jag har saknat den ! . Sen blev det minsann köttbullar och potatismos och lingonsylt till kvällsmat ! Det är inte mycket som slår det .

Idag har vi börjat dagen med en tvåtimmarspromenad. Daniel har fått för sig att vi ska gå varje dag, vi får väl se hur det kommer gå med det. Vi gick iallafall hela vägen till svenska kyrkan. Väl framme så upptäckte vi att den var stängd på måndagar, vilken otur man kan ha !

Toorak village och villorna bortanför där däremot är sjukt stora och fina. Det är typ små slott allihop och överallt är det hur mycket träd som helst.

Jag hade inte med mig kameran, så det får bli en instagrambild istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar