tisdag 20 december 2011

Bullfika.

Heej !

Idag vaknade jag sent och tog mig ut förbi toorak village och till Svenska kyrkan med Emma . Det fikades kanelbullar och saft och det var verkligen helt galet gott ! Tänk att man inte äter kanelbullar på samma sätt utomlands, för vad slår egentligen nybakta kanelbullar och kall mjölk ? Vi träffade dessutom en hel del trevliga äldre svenskar. Lite charmigt är det allt med pensionärer som bor i Melbourne och som åker till svenska kyrkan för att träffa vänner och läsa svenska dagbladet.

På eftermiddagen blev det en tur till South Yarra och TOPSHOP ! Dom öppnade Top shop här förra veckan tror jag och jag förväntade mig samma kaos som på ullared, men det var faktiskt väldigt lugnt ! (På Zara är det alltid ullaredkaos). Dom hade en hel del fina grejer iallafall..

Jag kom nog på vad D ska få i julklapp också ! Ihii.. Det är inte långt kvar nu minsann !

Hoppas eran dag varit bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar