söndag 25 december 2011

Juldagen

Åh vad jag har varit uttråkad idag ! Det känns lite som att man väntat och väntat och väntat på julen och sen vips så var den över. Och man hann inte ens njuta ordentligt... haha.

I alla fall så har jag testat att göra egen glass idag, den står på frysning nu och jag tror faktiskt att den kommer bli jättegod ! I så fall så blir det lätt egen glass fler gånger.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Fick fina julklappar igår och från Daniels söta familj så fick jag ett paket från The body shop med duschgrejer bland annat som jag ska testa nu. Tack så jättemycket !

Det har tokåskat här idag igen, och jag är bara lycklig för det. Temperaturen har legat runt 29 grader senaste tiden och nu har den sjunkit till 20 grader, så sjukt skönt !

Förresten så är det två år sen jag träffade Daniel för första gången idag.
:)

Jaja, det var min juldag det. Nu blire duschen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar