söndag 4 december 2011

Svensk julmarknad !

Hejhej !

Igår var vi på svensk julmarknad ! Det var verkligen massa svenska grejer. Dom hade tagit dit allt möjligt. Vi köpte pepparkakor och sill såklart ! Det vill man ju inte vara utan . Förutom det hade de godis, svenska böcker, kubb, en svensk trubadur, dalahästar, svenska julgrejer, ättika, vaniljsocker, senap, sirap, blåkläder, en volvo s60, en scanialastbil och en himla massa annat. Jag kände mig lite skadad när jag stod och kikade in i lastbilen och Daniel stod och flinade åt mig.. Men vad gör man inte ? haha.

Efter det åkte vi in till stan och handlade lite julgrejer. Det fick bli en liten plastgran och lite kulor. Och tomteluvor såklart ! Jag har hittat en asbra affär som har massa sånt och som är jättebillig ! (Granen kostade motsvarande 35kronor) haha..

Förresten så fanns det inga bilar att hyra igår, så vi har bokat en tills idag klockan nio. Så nu har jag en halvtimme på mig att göra mig iordning innan vår roadtrip ! Wihoo..,

Ha en bra helg alla :)

Puss





Bilderna är lite kassa. Tog dom med min lilla digitalkamera. Jag har visst blivit bortskämd med bättre kvalité :) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar