söndag 15 januari 2012

Hej (:

Igår kom Emma hit och vi började dricka lite drinkar. Tanken var att vi skulle dricka lite här och sen dra in till stan men vi började spela chicago och sen bluff och bara snacka massa så vi kom aldrig nånstans, haha. Daniel vann båda chicagona och ingen trodde på mig när jag bluffade så i början hade jag verkligen hela högen.

Hur längesen är det inte man spelade bluff ? Jag hade helt glömt bort det spelet tills igårkväll ! Vi brukade spela det i stugan hela tiden för typ fem år sen och det är verkligen hur roligt som helst. hah.. Det blev ett par drinkar på det också så idag är både jag och Daniel ganska sega.

Jag önska jag kunde länka till min hemsida nu, men den ligger inte uppe än. Jag är så peppad på att lägga den här ! Iiihhh...

Ikväll ska vi ut till St Kilda och träffa Emma och Phil.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar