måndag 16 januari 2012

Uppdatering ! haha

Hej !

Jag känner att jag har varit sämst på att uppdatera här ett tag... Igår åkte jag och Daniel till St Kilda och mötte upp Emma och hennes pojkvän, Phil. Det blev en middag vid stranden och ett par öl på det. En väldigt trevlig kväll med andra ord.

Igår var det även ett HALVÅR sedan jag kom till Australien ! Fatta att det har gått ett helt halvår ! Det tyckte jag var värt att skåla för ! Haha

Igår fick jag även veta att mina gudföräldrar och hela familjen kommer till Melbourne i två dagar ! Så om en timme ska vi ta tramen in till stan för att hänga med familjen Idsäter. Även om vi spenderade förra nyår hos dem i spanien så var det typ tre år sedan jag träffade Ebba sist ! Helt galet lång tid med andra ord, så det ska bli hur roligt som helst att träffa dem ikväll !

Förutom det så ska jag gå tre kurser, om schemat vill, innan skolan börjar. Två handlar om foto och en handlar om grafisk design. Jag är hur pepp som helst. Och jag bara längtar tills skolan börjar igen.

Jaja, det var det det , en massa saker på en gång ! Hoppas eran helg varit bra och att det inte snöar för mycket på er hemma i Sverige :) (Här är det 30 grader och sol....)

Yesterday Me and Daniel went to st Kilda to meet up with Emma and Phil for a dinner. It was a nice evening with a few beers close to the beach.

I found out that my godparents and the whole family are coming to Melbourne today ! So tonight I'm meeting up with them for a night out. haha. I haven't met the oldest daughter in the family for years and we used to be really close friends so I'm looking forward to it.

I have decided to take three short courses (if possible) before the school starts again. Two of them are about photography and one about Graphic design. I'm really looking forward to it !

Hope you will have a great night.
Cheers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar