tisdag 24 januari 2012

Motorsågsmannen.

Andra dagen jag vaknar av ljudet av en motorsåg precis utanför fönstret. Daniel studsade upp och tog bilden på mannen bakom ljudet. Dom håller på att röja på grannens bakgård..

Igår jobbade jag nästan hela dagen, åkte förbi Prahran en stund mitt på dan och käkade lunch med min kompis Trent. Han berättar saker med sån inlevelse att vad han än pratar om blir intressant! Igår snackade vi om webbdesign och sagan om ringen bland annat. Han visade en hemsida han gjort till en kompis och jag kände verkligen för att börja om på min. Så fin var den..... haha.

Ikväll ska jag göra nått som alla som tycker konst är roligt måste testa förr eller senare. Jag ska gå på live drawing, när man har en modell som man får rita av. Jag vet inte riktigt, men jag tror att han eller hon tänker posa naken.. Vi får väl se ! Lite spännande kommer det bli ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar