tisdag 14 februari 2012

Jag har kommit till en punkt där det är bra mycket roligare att ta bilder än att stoppa in dem i photoshop.... Och kräsen har jag blivit också, vad som helst kan man ju inte lägga upp :) haha...

Här är i alla fall ett par stycken från grillningen i helgen. Ignorera att jag ser sjukt ledsen ut när det regnar och så vill jag tillägga att spindel är mycket större än man ser på bilden. Tänk på att killen står bra mycket närmre kameran. Typ en halvmeter, meter iallafall..

Förresten är det alla hjärtans dag idag. Så happy valentine på er.

Nu ska jag försöka gå igenom lite bilder från nattfotokursen. Imorgon är sista gången och det är sjukt synd, för det har varit galet roligt !...





Hur roligt är det inte när Trent blir mer och mer irriterad när han inte får upp ölen och skiner som en sol när han väl lyckats !? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar