söndag 26 februari 2012

Red bennies & Brighton beach.

Hej :)

Igår och idag har det varit en massa sista gången. Igår var sista gången jag och Daniel hade chansen att gå ut tillsammans. Så vi bestämde oss för att det var bäst att passa på. När solen gått ner gick vi till en restaurang och satt uteomhus och käkade och drack vin. Det var en såndär perfekt sommarkväll. Vinlistan de hade på restaurangen var en tjock bok, helt galet många olika sorter hade de.

Efteråt åkte vi till South Yarra. För ett tag sen träffade jag en tjej som rekommenderade två ställen för mig, och eftersom minnet är bra men kort så tog vi det enda som jag kom ihåg. Det visade sig vara en form av 20tals burlesqueinspirerad bar. Det låter värre än det var. Stället var jättemysigt och istället för all dunkadunka hade de ett liveband som spelade jazz. Dom hade massa olika uppträdande, när vi först kom dig var det en tjej som slängde av sig kläderna men efter henne kom en akrobatisk sjöman, en akrobatiskt tjej och två killar som var grymma steppare. Det var hur mysigt som helst, det kändes som att man var på en liten cirkus..

Idag fick det också bli en sista. Sista gången på Brighton beach med Daniel. Vi lekte massor i vattnet och jag kommer verkligen sakna att vara där med honom och fotbollen. haha. Det blev lite bilder iallafall . Det har varit så varmt att jag höll på att bli knäpp här. Imorn ska tempen gå ner ordentligt, till 26 grader. Det kommer bli underbart.

Imorgon blir det en första. Första dagen i skolan för denna terminen. Jag är så nervös att jag kan dö. Jag vet inte alls vad jag ska förvänta mig imorn eller riktigt vad mina ämnen handlar om. Offra mig en tanke innan ni somnar ikväll, för det är väl då jag går upp :)

Puss

Bilderna är tagna med lilla digitalkameran så kvaliten suger, men lite roliga ändå :).








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar