måndag 9 april 2012

Easter party.

Hej på er.

Igår var jag på påsklunch eller ah, påskfest mitt på dagen. Det var hur mysigt som helst verkligen. Vi hängde hemma hos Trent med hans polare och käkade och drack och spelade en massa biljard. Jag lärde mig att om man kommer på en lunch då folk sagt att dom ska komma så är man lätt två timmar för tidig. ALLA är sjukt sena. Utan någon som helst panik alls.

Vi käkade hot cross buns som är lite som en julig bulle med kanel och grejer i och en himla massa russin i. Trent bakade dom när jag kom så dom kom precis från ugnen ! Supergott. För mig var det konstigt att det var en påskgrej, men gott var det.

Jag tänkte lägga upp några bilder. Spana in Jess, Trents sockersöta hund. Jag försökte verkligen kidnappa henne innanför min tröja, haha.







1 kommentar: