lördag 7 april 2012

Påsk.

Den senaste veckan har verkligen vänt uppochner på hela mitt liv känns det som. Det är helt galet att allt händer på samma gång. Allt . Usch.

Idag är det lördag och påskafton. Jag käkade lunch med Emma i stan innan jag och Sophie åkte till svenska kyrkan och fikade. Mysmys. Dessutom köpte jag sill och knäckebröd tills imorn.

Nu ikväll har jag mest suttit på Skype och pratat med folk hemifrån. Huset i Läjet är så gott som färdigt och jag har fått en hel rundvisning över Skype. SÅ himla fint blev det.

Förresten så fick jag läsa morfars dödsannons idag. Älskade morfar. Det är så konstigt att han är borta. Så overkligt.

Imorgon blir det påskmiddag/fest hos Trent. Det kommer bli mysigt. Vi får se vad Australienarna tycker om sill och knäckebröd, höhö.

Glad påsk på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar