fredag 6 april 2012

Skärtorsdag.

Hej .

Jag tänker hoppa över allt det jobbiga och bara berätta om bra saker som hänt.

Igår var det onsdag och efter tisdagens sjukt stressiga matteprov så hade jag prov i Materials & Processes. Man kan ju säga att jag inte hade behövt vara så himla nervös, för det gick hur lätt som helst. Senare på kvällen så drog jag hem till Ludde och förfestade. På riktigt, jag hade nästan glömt att man ska förfesta hemma tills för några veckor sedan. Här träffas man ju ute och har förfest. Ibland blir jag rädd för mig själv när jag är så Australien-skadad. Iallafall så hade vi en sjukt rolig kväll. Ludvig är en sjukt skön kille och allt blir lite roligare när han är i närheten :)

Idag så har jag tagit det lugnt. Förutom ett litet möte i stan så har dagen spenderats med "Mysteriet på Greveholm", "Eva och Adam", "Bert" och trevligt sällskap :) Bra kväll !

Nu är det påsklov i en vecka. Det kommer vara så himla skönt verkligen. Mitt mål med lovet är att plugga ifatt och ta ut kameran...


Hoppas ni haft en bra torsdag :)

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar