onsdag 4 april 2012

< 3


 Tack för allt du gett mig
och alla skratt du varit orsaken till.
Tack för alla kramar jag fått och för att du alltid sa pusspuss i telefonen.
Tack för alla gånger jag kommit hem från skolan och du och mormor varit där.
Tack för att du var så glad och dyster på samma gång
och för att det gjorde dig mer speciell.
Tack för att du alltid varit så himla busig.
och för att du var med och spelade fotboll även när du var över 80 bast.
Och för att du alltid haft hela högen när vi spelat kort.
Och för att jag alltid fick hålla din hand när jag var liten
och alltid sitta i ditt knä. 
Tack för att du sa hejdå innan hejdå ens fanns.
Tack för att du ändå sa "vi ses"
Tack för att du alltid betytt så otroligt mycket
och för att du alltid gjort mig så glad
Tack.
Tack för precis allting.
Tack för att det alltid är så jag kommer minnas dig,
Du kunde aldrig varit bättre. 

Jag älskar dig
men det vet du redan,

världens bästa morfar. 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar