onsdag 28 mars 2012

(:

Gomorron ! Idag är det onsdag och jag har inte uppdaterat min blogg på en evighet. Förlåt.

Livet är som vanligt här. Det är höst och kallt på nätterna (cirka 12 grader kanske). Jag vill ha tillbaka sommaren ! Eller så vill jag ha massor av snö. Det går med bra. Nästa vecka så är det påsklov i ett par dagar ! Jag har två prov i början på nästa vecka så jag kommer va såå glad som får andas ut lite efter det !

Jag har haft värsta sverigelängtan i ett par dagar. Huset i läjet som pappa håller på att bygga är snart klart ! Det kommer bli hur fint som helst. Jag längtar så tills jag får se det på riktigt. Än så får jag iallafall en massa bilder på mailen och man kan ju säga att jag och pappa verkligen har samma design-smak.

Mer sverigelängtan fick jag ju såklart nu när kent släpper nytt. 999 i liveversion släpptes imorse, glad tjej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar