torsdag 22 mars 2012

Stress.

Hej!

Jag ville bara skriva några korta rader. Jag tyckte jag var ganska duktig igår ! Var ute och sprang (i spöregn) på morgonen innan skolan. Direkt efter skolan så handlade jag och sen tvättade jag och jobbade och under tiden så fixade jag iordning ett skolarbete. Gick och la mig klockan ett, halv två. Det komiska med det här är att det är tvättandet och handlandet som jag ansåg var duktigt, för att plugga tills mitt i natten är verkligen vardagsmat.

Hade någon berättat för mig att alla kvällar var såhär när jag var liten så skulle jag förmodligen valt en annan väg i livet, blivit frisör kanske och jobbat redan. Det hade varit chill. Nu blev det inte så. Och på ett sätt är det bra. Om jag överlever....

Ikväll blir det plugg igen, och är jag klar innan ett så är jag glad. Och imorn ringer klockan klockan 6 och jag kommer va ett vrak, precis som alla andra fredagar.

Förresten träffade jag en kille för någon vecka sedan som frågade mig varför jag inte röker Weed och om jag alltid var så "tråkig". Grejen är att droger som Weed är extremt vanliga här och väldigt många knarkar lite då och då. Hade han känt mig så hade han inte frågat kan jag lova, det absolut viktigaste jag har nu är min hjärna. Om jag skulle blåsa ut den med massa dåligheter, ja, jag vill inte ens tänka på vad som skulle hända då. Min reaktion var en grov bitchblick (jag gör såna ibland.) och sen svarade jag att "ja, jag är alltid såhär "tråkig"."

Ibland måste jag ändå undra vad definitionen av galenskap är, att röka weed och bli knäpp i huvudet eller att plugga 24/7 och bli knäpp i huvudet.

Hoppas ni har haft en bra mycket lugnare torsdag :) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar