tisdag 20 mars 2012

Paulina och Johnossi

Hej! Idag är det tisdag och veckans jobbigaste dag är härmed över ! Det känns ju bra!

Ännu bättre känns det såklart när det är fina Paulinas födelsedag. Grattis fina du ! Eftersom jag inte kunde välja vilken bild jag ville lägga upp så fick det bli ett litet collage. haha :)

Här i Australien så är det jättestort att fylla 21 och då är meningen att man ska ha en jättefest. Lite som Usas sweet sixteen. Varför det är en så stor grej vet jag inte riktigt men folk säger att när man fyller 21 så får man "The key to the front door"

Imorgon ska jag väcka Emma någorlunda tidigt och så ska vi ut och springa är tanken ! Jag sitter här och filar på en ny träningsspellista och hittar massa skön sprallig indierock. Jag springer bra mycket bättre till det än till dunkdunk har jag märkt. Hur det går med träningen imorn får vi väl se ! haha.

Åh. jag hittar så mycket bra musik; Denna till exempel Jag hade den på en skiva i bilen förra året. Jag känner verkligen hur vinden fläktar i håret i sommarnatten när jag lyssnar på den. Spelade den jämt när jag körde nedcabbat. Förra våren/början på sommaren var verkligen den bästa. Jag undrar om skivan sitter kvar i bilen så jag kan spela den när jag kommer hem i sommar. Pappa lär ju inte ha snott den iallafall med tanke på att han frågade vad det var för konstig musik som satt i bilen. haha.

Om ni har något mer jag bara måste ha så kan ni väl dela med er.

Ha en jättebra tisdag och ta hand om varandra.
Och grattis igen Plinan :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar