måndag 19 mars 2012

Hallå !

Min helg blev, som jag sa, väldigt lugn. Och jag behövde det verkligen !

Imorse när jag vaknade så hade jag ny energi igen. Jag började morgonen med fysikplugg innan skolan och snart har jag gjort fredagens assignment. Det gäller att se till att ligga i fas.

Nu har formel1en dragit över också så nu kan man höra papegojorna utanför fönstret igen.

Det låter verkligen mycket när dom racear. Och jag ska verkligen inte klaga, men stackars dem som bor precis jämte. Jag tycker det är lite coolt, stod mitt i stan och kollade lite på storbildsskärm och ändå hörde man riktiga ljuden högre än tvn.

Utöver att det har varit en jättebra dag idag så har vi också haft helt underbart väder. 27 grader och sol. Det måste va det ultimataste vädret man kan ha.

Eftersom jag personligen tycker det är tråkigt med blogginlägg utan bilder och inte har några bilder på mitt minneskort så får det bli en tjej jag ritade igår. Jag har inte ritat på evigheter sådär bara, men i någon ände ska man väl börja. Jag gillar grejen med att inte använda vita papper. Det är fint tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar