söndag 18 mars 2012

Om att vara sönderstressad och att ha ett bra slut på lördagen.

Heej.

Åh, när jag vaknade upp idag så kände jag mig helt drogad. Det var första gången på veckor jag sov mer än 8 timmar ! haha. Även dom dagarna jag börjar senare ställer jag klockan för att gå upp och plugga. Sorgligt men sant.

Jag kände iallafall att om jag går ut ikväll så kommer jag gå sönder. Jag är så sjukt stressad. Jag har verkligen aldrig känt såhär innan, aldrig. Jag trodde det var stressigt förra året när jag jobbade över och det alltid var miljoner grejer på gång. Men när man går hem så är man ledig då. Nu känner jag varje vaken minut att jag borde göra något, läsa ett par sidor eller börja på något projekt. Jag funderar tillochmed på att göra nånting nu innan jag somnar. Fastän det är lördagnatt och klockan är 1. Så illa är det.

Min lördag fick börja med pannkakor. Jag älskar pannkakor. När jag var liten gjorde mormor alltid pannkakor. Min mormor gör världens godaste pannkakor, det är faktiskt sant.

Efter att ha städat litelite och pluggat en del så kände jag att jag borde hitta på nånting roligt ikväll. Vadsomhelst förutom att dricka alkohol eller plugga fysik. Jag messade iallafall min kompis Trent och så träffade jag honom i South Yarra så drack vi kaffe och pratade i ett par timmar. Det blev en bra lördag med andra ord. Trent är en sjukt trevlig kille.

Nu sitter jag här med tända ljus, lite plockmat, choklad, min onepiece och lyssnar på kent och ritar lite :)

Jaja, imorn är det söndag igen. Men när jag vaknar imorn så kommer jag må prima och kunna plugga hela dagen, hur bra?

Jag hoppas ni haft en jättebra kväll.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar