tisdag 29 maj 2012

plugga, äta, sova, plugga, äta, plugga, plugga, plugga, sova.....

Tjoo !

Vi är mitt i tentaperioden och snaaaart kommer allt det läskiga börja. Därför pluggar vi på som små kaniner för att överleva. Idag började vi klockan nio och körde 12 timmar ordentligt plugg och nu är klockan halv tio och jag kom precis hem. Så nu blir det jobb och käk och sen ska jag börja med mitt designprojekt tills jag stupar. Det är så mitt liv ser ut nu!. Men på ett sätt är det ganska kul, iallafall när man börjar förstå saker och ting (även om man blir väldigt gnällig emellanåt)

Om drygt en vecka fyller jag 21, och här nere är det en asstor grej att fylla just 21 så jag håller på att samla ihop lite vänner så ska vi gå ut och käka på fredag och sen parta lite. Jag tror det kommer bli hur mysigt som helst :) Jaja, back to school !

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar