måndag 11 juni 2012

Måndag !

Jag vet inte vad som hände med mitt internet precis, men inga bilder kan jag lägga upp ! haha. Jag har inte bloggat på ett par dagar, men allt går verkligen i ultrarapid här nere ! Imorgon är det en vecka tills jag lämnar Melbourne liksom. EN VECKA ! helt galet.

Jag har haft mitt materialsprov, det gick absolut inte alls bra. haha. så jag tycker vi glömmer det och går vidare :)

Idag har jag hängt ute i Fitzroy hos bästa Emma på hennes jobb och pluggat matte. Jag gillar Fitzroy hur mycket som helst. Jag vill flytta dit. Helst imorgon. På Emmas jobb, Red tounge så käkade jag lammsallad. Det var så himla gott ! Och verkligen världens bästa miljö att plugga i. Jag körde första halvan av matteboken på bara några timmar. Nu är det dags för mig att sova !

Btw, drottningen fyller år idag så här är det röd dag. Jag måste va den sista människan i hela Australien som vaknade imorse och inte visste om det. Hopplöst :)

Puss !

Vem sa att The Hives inte var kända ?


Vem sa att lamm smakar kofta ?

Läcker street art på Emmas jobb !






Grattis drottningen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar