fredag 10 augusti 2012

första veckan klar.

Hej på er !

Nu har första veckan gått och det har varit sjukt mycket nya grejer. Jag har redan så mycket att göra tills nästa vecka att jag inte vet hur jag ska hinna allt, men på nått sätt ska det gå ! Jag känner mig någolunda frisk nu iallafall, vilket är sjukt skönt för det betyder att jag kommer kunna tänka ordentligt igen !

Idag har jag varit på en sjukt intressant föreläsning om miljö och design och varför det är så viktigt med hållbar utveckling. Jag vet att man hört det hundra gånger tidigare, men det är verkligen jätteintressant, och jätteviktigt !

Förutom det är matten jag läser så svår att jag håller på att ramla av minnen, materials2 känns kanske okej och sen läser jag CAD också där vi använder solidworks och Autodesk (programmet man bl a använder för att skapa animerade filmer, typ ice age ! sjukt coolt)

Ikväll ska vi iväg på en flummig fest, på gångavstånd härifrån och imorgon blir det fyra lägenhetsvnisningar innan en eftermiddag full av massa plugg. Jag vill flytta in nånstans nununu !!



Hoppas allt är bra med er !

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar