tisdag 7 augusti 2012

Tillbaka down under !

Hej !

Här kommer iallafall en liten update.

I lördags morse skjutsade mamma mig till flygplatsen. Efter 30 timmar ungefär så landade jag på kvällen här i Melbourne. Kallt var det och lång tid tog det innan bussen till hostellet kom. Som tur var hade jag ju lite erfarenhet av detdär så det var vinterkläder på redan från början ! Tur för mig där.

Väl framme flyttade jag in hos Nicole och Frida på ett ganska mysigt hostel. I och med att skolan började dagen efter så vart det mars i säng för min del.

Nu har jag dragit på mig en förkylning ovanpå mitt jetlag, så inatt sov jag ungefär 13 timmar och efter det har jag chockat kroppen med c-vitamin, så det kommer bli bra snart ! Jag som aldrig är sjuk behöver ju inte bli det precis just nu !

Idag har Frida flyttat ut och jag och Nicole har en massa lägenhetsvisningar inplanerade dagarna som kommer. Det kommer bli bra dethär !

Imorn har halva veckan gått och jag har hunnit ha en lektion av alla ämnen utan ett. Jag känner redan nu att den här terminen kommer bli riktigt jobbig ! Det är en himla tur för mig att jag tycker det jag pluggar är roligt för annars hade det inte gått.

Ha det bra så länge !

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar