onsdag 13 februari 2013

Bästa möjliga tisdagen!

Domhär bilderna får mig helt seriöst pirrig i hela kroppen. Vinden och vattnet och alla färger och adrenalinet som pumpar i hela kroppen. Vi hade enormt roligt igår, en av killarna som var med och kollade på sa att "Det är så roligt att se alla er för ni kommer tillbaka med världens största smile, allihopa!" Det är verkligen så. Hög på livet och hög på kiting. SÅ underbart.

Idag är det som att hela kroppen har en baksmälla dock. Varenda muskel gör ont. Och allt går i slowmotion. Men så är det att vara otränad! Jag hoppas på kiting imorn igen :)

Jag är inte i några bilder, jag hade fullt upp med att hålla kameran, (som är vattentät och sitter fast i mitt harness)

Idag har jag börjat dagen hos James med bad i poolen och lunch i hans sagoträdgård och bara allmänt haft det väldigt bra! Började skolan sent och sen har jag åkt hem och jobbat och så. Idag var sista tutorialen på denna kursen och imorgon är sista föreläsningen, yaay! Tentan är nästa torsdag så håll tummarna för mig, okej?

Puss på er där hemma!

My tummy gets filled with butterflies watching those pictures ! SO much happiness, and the ocean and the wind and all the endorphins. Lovely!!

Happy James

Vegas Rebel Rebel Rebel, i think. haha.

Blue Rebel

We had well over 20 knots yesterday, don't know exactly, I struggled with holding on every now and then and James had his kite fully depowered in the end!

Babe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar