måndag 18 februari 2013

söndag

Hej folk :)

Jag har spenderat varenda kväll hela denhär helgen på stranden runt solnedgången. I fredags vart det picknick med James, igår vart det kite surfing och käk och ikväll har jag suttit och pratat med fina Emma tills solen gått ner :)

Stranden ligger seriöst bara en promenad härifrån, solen skiner och det är varmt och allt är bara så himla fint. Ibland måste jag nypa mig i armen för att inse att jag BOR där dit folk drömmer om att åka på semester till. Det är ganska ballt faktiskt.

Jag har tappat min hjälm nånstans nångång så nu har jag fixat en ny. Jag tycker faktiskt rätt bra om mitt huvud, särskillt när det sitter där det sitter. Och jag tycker det är värt att köpa en hjälm att ha när man extremsportar, sådetså. 

Jag borde sova för längesen, så jag kommer upp och pluggar nångång. Det var bara för mysigt att sitta här en stund :):) Hoppas ni med har en jättebra söndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar