torsdag 28 mars 2013

Påsklov!

Hej på er!

Veckorna springer iväg här borta på andra sidan jorden, och vi är redan inne på vecka fyra i skolan och nu är det påsk så nu har vi äntligen lite tid att ta igen allting och göra saker bättre :) vilket är sjukt bra! Skolan går ganska bra denna terminen, jag försöker sova på nätterna och plugga massor på dagarna och inte dygnet runt som förra terminen. Det märks dock att jag är inne på andra terminen på andra året, för tempot ökar verkligen. Jag har en känsla av att nästa termin kommer bli riktigt tuff.

Häromdagen så gav jag blod för första gången, jag som är rädd för nålar. Det kändes ändå väldigt värt det, tänk om man kan rädda andra människor liksom :) jag tänker göra det igen nästa gång dom kommer till skolan i augusti!

Jag har också fått en inbjudan till golden key honor society. Dom bjuder in dom 15% med bäst betyg på varje universitet, vilket är sjukt coolt :) jag känner mig ändå ganska bra då!

Nu är jag i fairhaven, det spöregnar (vilket är sjukt bra för det brinner okontrollerat utanför ballarat!) och är lite småkyligt och sådär sjukt mysigt som det är i början av hösten! Helt underbart. Och en sjukt bra dag att sitta inne och plugga :)

Jag hoppas allt är bra med er och att ni får en fin påsk! Puss och kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar