fredag 15 mars 2013

fredag

Två veckor in i denna terminen och det är redan mer att göra tills nästa vecka än jag vågar tänka på. Jag är så sjukt trött. Och jag önskar att helgen var lite längre. Imorgon ska jag iväg en sväng och kika på årets sista roddtävling, och förutom det så ska jag spendera dagen med huvudet nedsänkt mellan sidor om kugghjul och automatisering. Det känns som att det inte finns en enda chans att jag hinner med allt som jag vill hinna med tills nästa vecka. Well. Shit happens isåfall.

Igår gjorde jag årets första design desearch. Jag gjorde mer än jag var tvungen att göra för första gången. Grejen är att jag alltid prioriterar bort researchen och sedan genererar det färre ideer och slutdesignen blir sämre än den kunde blivit. Så nu har jag ändrat det, vilket även var mitt nyårslöfte, haha.

Nu ska jag sova. Jag ville mest säga hej, och berätta hur hopplös jag kan vara.

Ha en fin dag alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar