fredag 31 oktober 2014

Möbel

Hej

Alltså jag läste Saras blogg idag (min brors Sara) och jag blev lite inspirerad. Det är slutet av vecka tolv idag, tack och lov. Vi har ungefär en miljard grejer att fixa med design factory innan Galan och jag har prov och grejer upptill det. Huh. Några veckor kvar och sen sömn. Jag presenterade min portfolio idag för min lärare, aka kompis. Han gillade den så nu är jag glad. 

Jag hade inga fina bilder att lägga upp för tillfället men här är mitt möbelprojekt som jag precis blev klar med! Jag är väldigt nöjd med det faktiskt :) James demonstrerade sin lilla robot idag och även om han var sjukt stressad och panikade så fick han bra betyg vilket han verkligen var värd. 

Nu är det fredagkväll och jag dricker rödvin och imorn ska jag upp tidigt och va i skolan hela dagen. 

Tjolahopp












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar