tisdag 21 oktober 2014

Vecka 11

Vecka elva!

Denna veckan är förmodligen årets stressigaste och varje gång jag ser på James, eller på mig själv i spegeln för den delen så växer påsarna under ögonen.

Dock så går det rätt så bra just nu. Veckans första ämne avklarat och jag har inte varit uppe hela natten, det ska presenteras imorn. Enormt god tid alltså.

Min grupp i Design factory är fantastisk. Alla jobbar hårt och är väldigt roliga att jobba med. Jag önskar verkligen att det inte tog slut efter denna terminen. Det är nästan som IDEO eller Google. Sådär sjukt kreativt och lekfullt. För ett tag sen träffade jag grundaren av Design factory, Alto university, professor Kalevi Ekman. I hans presentation sa han "The learning died because of overdoze of information" Nu vill jag åka till Finland. haha. 

Det börjar bli varmt här nu, jag märker det när jag går mellan skolan och tåget och hem. Det är typ så mycket jag hinner va ute. Om ett par veckor så lugnar det ner sig i skolan och sommaren kan komma på riktigt. 

Nu ska jag hoppa på nästa projekt. 

Puss och kram på er! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar