lördag 10 december 2011

Betygen !

Fick precis betygen ! Jag visste inte ens vad det betydde innan men det är sjukt kul att jag lyckas sätta High Distinction, som är högsta betyget, på tre av fyra ämnen även om jag tyckt det varit jättesvårt med engelskan oså. Jag har kämpat lite som en gnu och pluggat många timmar varje dag verkligen.

Ämnet jag inte satte HD på var Product communication som bestod till 50% av solidworks och 50%av illustrationer. Och på illustrationsdelen hade jag bara 78%. Med lite lätt matte så hade jag 88% på solidworks ! Det kändes med sjukt bra. Nu är det bara rita jag behöver öva på. haha.

Mitt mål var att klara kurserna, vilket man gör om man har 50%. Så nu tänker jag ge mig själv en klapp på axeln och försöka rita en del resten av sommaren :) Iiih..

Year Sem/TP Unit Unit Description Grade Mark
2011 5 HD3D003 Product Design Studio 1 HD 85
2011 5 HD3D004 Product Communication D 83
2011 5 HDC004 Digital Design HD 87
2011 5 HES1125 Mechanics Of Structures HD 87







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar