onsdag 7 december 2011

Paket och RAWformat.

Hej !

När vi var ute på road trip så testade jag att fota i RAW-format. Jag har inte gjort det innan och jag har aldrig riktigt förstått varför man ska göra det. Men i vilket fall så tänkte jag testa, och bästa sättet att förstå är ju såklart att ta lite bilder och se hur skillnaden blir. Vilken skillnad det är ! Bilderna blir mycket mycket finare ju ! Det känns som att jag kommer fastna i Rawformat framöver.. haha.

Igår och idag har det kommit paket hit ! Så himla spännande ! Daniels familj skickade hit ett paket fyllt med en massa saker och bland annat messmör. Jag lovar att Daniel var som ett barn på julafton ! Ögonen bara lös ! hah.. Idag kom ett paket som mamma skickat till mig ! Lite julklappar (Jag ska låta bli att klämma. eller ah. Jag ska i alla fall försöka . Den ligger längst upp i garderoben och jag gör mitt bästa för att glömma bort den) och en massa grillkrydda ! Haha. Lycklig var jag! Imorgon blir det kycklingfaitas på Millswyn street kan jag lova ! GOTT !. Jag köpte en Australiensisk barbequekrydda för ett tag sen men den var inte alls som svensk. Det låg också dipp och marabou i paketen ! Lycklig tjej ! . Nu vill jag bara att min h&mpaket ska komma med :)

Förresten så ska jag upp tidigt imorgon ! Jag ska in och greja med körkortet så vi får väl se hur det går :) Ha en bra kväll alla :)

27 grader och sol och snögubbe på balkongen ?! Det känns lika fel varje gång ! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar