torsdag 1 mars 2012

Ensamheten.

Nu har Daniel tagit allt sitt pick och pack och åkt iväg emot flygplatsen på vägen hem.

Jag känner mig så sjukt tom nu. Och jag vet att det jobbigaste kommer vara att vakna imorgon och inse att han inte är där. D, shit vad jag saknar dig <3 Jag har i alla fall pratat lite med mormor och morfar nu ikväll, världens finaste mormor och morfar. Dom gör mig alltid på bättre humör. I sommar ska jag hälsa på dom i Älgaryd och kramas med dom och försöka slå mormor i en Chicago. För när allt känns jobbigt så måste man tänka på sånt som gör en glad. Och söta Helen messade mig innan, precis som att hon visste att jag var ledsen, exakt just när jag behövde det.

Förresten har jag varit i Prahran idag för första gången. Denna terminen läser jag bara ett enda designämne och jag vad så glad över att träffa kompisarna från förra året och att få tänka på något annat än matte för en liten stund. Det kommer bli ett roligt ämne.

Bilden är på pannkakorna som jag gjorde idag innan skolan. Som sagt, när allt är såhär så behöver man verkligen saker som gör en glad. Eller i alla fall saker som ett substitut för killen som gör mig glad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar