söndag 4 mars 2012

Lördagnatt.

Hej .
Nu är första veckan avklarad och hela lördagen har också försvunnit. Jag har dessutom börjat andas igen. Det låter skumt, men det är sant. Jag har en himla tur som har snälla personer i mitt liv :) Emma kom hit igår och sov här och det är så himla skönt att ha sällskap, jag kunde verkligen inte varit gladare. Hon är hur snäll som helst, kom hem från jobbet för en stund sen med vin och choklad :)

Idag har jag varit i stan med Emma en sväng, på DFO där det är billigt och gått omkring lite, sen har jag försökt plugga ungefär resten av dagen. Försöker läsa en bok om material och processer som är skriven på så svår engelska att jag måste slå upp typ vartannat ord, helt galet jobbigt. Imorgon blir det plugg från morgon till kväll, helt klart.

Daniel har förresten kommit hem och allt verkar ha gått bra, vilket är sjukt skönt. Jag snackade med honom innan och det var både väldigt skönt och väldigt jobbigt. Nu är vi i olika världar igen, och det känns lite som att vi gick tillbaka till att vara dem vi var för ett år sedan. Jag hoppas det kommer kännas bättre när jag vänjer mig vid att ha honom på andra sidan jorden igen. Jag vill ju att det ska kännas så bra det kan.

Nu blir det solsidan innan vi somnar, Emma har inte sett det ! haha.

Ha det bra. Puss

Det regnar här i Melbourne. Usch och fy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar